kolmapäev, 9. detsember 2015

tee ise värvilised teeküünlad


Au ja kiitus usinatele jaapanlastele, kes paberteibi välja mõtlesid ja eriti lahedaid mustreid neile peale trükkisid. Mida kõike nendega teha ei saa! Paberteibid on salvrättide kõrval teine toode, mis mind nii paelub, et ma olen neid ostnud rohkem, kui ma neid suudan ära kasutada. Nii tore on vaadata, kuidas nad mul kausikeses on ja vajadusel mõnest paar cm ära kasutada.


Kui Sverre jätta üksinda 3 minutiks laua taha, siis on see hiljem üleni teibiga kaetud. Minu kleepimisesõltuvus kandub juba lapsele....

Mida vaja?
teeküünlad
washi teibid


Kuidas teha?
Siin pole mingit kunsti. Tõmba üks tiir teipi ümber küünla. Ülemine serv jäta alumiiniumtopsiga tasa, alumine keera ära. Ongi valmis!


Põnev ongi asja juures see, kui neid küünlaid suuremas koguses valmistad. Neid saab riiulile laduda või kaunistuseks hunnikus klaasnõusse panna. Kingipakkidesse saab neid pista või teha neist küünlatoru, mis küljepealt just nii vahva ja värviline.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar