teisipäev, 5. juuli 2016

tee ise tahvel


I'm so excited and I just can't hide it! :D

Sain lõpuks valmis kauaigatsetud tahvlikese, mis tuli palju parem, kui ma olin planeerinud. Paar kuud olen juba mõelnud, et peaksin välja otsima ühe suurema puitplaadi, mis tahvlivärviga katta ja seina äärde maha panna, et siis kõik vajalik kirja panna.

Täna hommikul aga kodust seda "suurt plaati" otsides, sattusin hoopis kolme pisikese nunnu peale ja pirn läks peas põlema! Miks mitte teha tahvel hoopis sellest pisikolmikust? Mõeldud-tehtud! Ja tulemus sai nii vinge! Ju siis pidigi nii minema, et seda suurt plaadimürakat siia ei toonud. Ma olen ise ikka veel nii vaimustuses, oehh ...

Ja keerulist ei olnud siin jällegi midagi (ma keerulisi asju vist väga ette ei võtagi ...), kõik kodusolevad materjalid tuli lihtsalt üheks supiks keeta.

Mida vaja?
kaks-kolm tükki Soome pappi
tahvlivärvi (kodus oli must ja helesinine, aga neid on muide palju erinevaid värve, nt Skizze poes või Sadolini Värvikeskuses)
värvirulli
nööri
kääre
puuri

pilt on illustratiivne :D

Kuidas teha?
Kõigepealt värvi ajalehtede peal Soome papid kaks korda rulliga üle, vahepeal lase muidugi ühel kihil ära kuivada.


Pane plaadid üksteise peale ja puuri korraga nurkadesse augud. Kõige alumise plaadi alumistesse nurkadesse pole iseenesest auke vaja, aga mul nad ikkagi suurest puurimistuhinas tulid :) Sinna saab jällegi midagi riputada vms, seega no worries!


Seejärel seo plaadid omavahel kokku, sõlm seo pahemale poolele. Vaata, et plaatide vahed jääksid samasuured, et kogu tahvel viltu ei hakkaks hoidma.


Ülemise plaadi nurkadest aja nöör läbi ja tee jämedad sõlmed otstesse.


Kruvi seina ja tahvel ongi valmis!! Lähivõte meie suurepärasest palkseinast, kus on juba vajalikud augud kruvide jaoks olemas!! win win!




NB! Minu kallis Kadri saatis mulle just eile pakiga sellise liquid chalk pen'i, mis on imeline! Kus ma elanud olen, et ei teadnud, et selline asi olemas on?! :) Täiega armusin sellesse ära!!


2 kommentaari:

  1. Nii ilusalt lihtne! Kas seda markerit saab samuti veega eemaldada või kuidas?

    VastaKustuta
  2. jaa, see marker täiesti üllatas mind! Alguses jäi tekst nagu hästi õrnalt ja uduselt, aga kui lasta ilusti ära kuivada, siis on korralikult valge ikkagi. Veega tuleb nagu naksti maha, eks see mingi kriidi-vee-"secret ingredient"-segu ole :)

    VastaKustuta