teisipäev, 24. jaanuar 2017

tee ise sallist kleit


Lastenurk: leia pildilt viis erinevust :D

Kes oleks osanud arvata, et sallist saab teha nii vähese vaevaga laheda kleidi?! Üks sisselõige, kolm õmblust ning tuunika ongi valmis! Isegi laps saaks hakkama! Selle töö saaks valmis ka õmblusmasina abita, kui niidi ja nõelaga suhted paremad on.

Minu suurtest kogudest, mida aastatega suurendanud olen, on üks sallide jagu. Mul on palju siidiseid ruudukujulisi retrosalle, peenikesi salle rohkem nagu kaelakeedeks, suuri pehmeid salle külma ilma trotsimiseks ja kasutusmugavusega torusalle. Pashmina tüüpi (suured, õhukesed ja narmastega) salle oli ka mitu, seetõttu võtsingi neist ühe ette, et sellest midagi muud leiutada. Palju ma nendega ikka käin. Ahjaa, muide tegelikult saab seda ka sallina edasi kanda ;) Väga laheda tulemuse saaks ka kirjut, põneva mustriga pashmina salli kasutades.

NIPP! Ja kuna praegu on veel ikkagi talvine periood, siis miks mitte kasutada õhukese salli asemel hoopis villast isendit? Mul tegelikult ongi üks narmastega tumepunane ...

Kanna seda mugavalt lohvakana või tekita vöö abiga liivakellafiguur.



Sirglõikelise tuunika idee iseenesest on väga lihtne ja sallist seda teha on ju lausa lapsemäng! 

Mida vaja?
pashmina sall
käärid
nööpnõelad
õmblusmasin


Kuidas teha?
Murra sall risti ja seejärel pikuti pooleks ja lõika salli keskele u 26 cm pikkune avaus kleidi kaeluseks. Tee kaeluse kaar esimesele poolele veidi sügavam.



Murra kaeluse lõikeserv kaks korda ära ja õmble läbi. Pressi õmblus üle.


Õmble kokku küljed, jättes üles käeaukudeks u 15 cm ja alla samapalju lõhikuks.


Mulle meeldivad kõiksugused narmad ja tutid ja riputised, seega ongi minu kleit nüüd valmis.
Aga kui sa neist väga lugu ei pea, siis lõika narmad altservast maha ja palista äär :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar