esmaspäev, 22. mai 2017

tee ise pompom sandaalid


Suvi võib nüüd tulla! Ja eelkõige suvised üritused, kuhu saan oma uhked sandaalid jalga panna. Need liigagi uhked jalavarjud juba ootavad tänavaid, kruusateid ja metsaradu :)


Sellised pompom pallikestega kaunistatud gladiaatorid püüdsid mu pilke juba eelmisel aastal. Sellest ajast saati olen peas kandnud mõtet, et endale sarnased teha. Minu kingad ei ole küll gladiaatorid ja pompom'e on tunduvalt rohkem, aga toorikmaterjal ei peagi samasugune olema. Võta just need kingad, millised sul olemas on. Igal juhul saab neid ohtrate kaunistustega katta :)


Hästi hea on võtta korraga ette kõik materjalid, mis sul olemas on - erinevad paelad ja lõngad ja sandaalid ning siis vaatad, millised värvid või mustrid käiku lähevad. Minu kingad tulid jällegi alatedlikult kergelt roosad. Ei saa ma sellest ikka üle ega ümber. Roosa on siin et minuga jääda!

Kingad võivad vabalt olla väga silmapaistvad. Vabalt - go crazy! Kui muud riided on tagasihoidlikud, siis saavadki nad oma teenitud tasu :)

Vaja läheb:
sandaalid
pompom paela
lõnga
paelu, pitsi
suuri pompom palle
niiti
nõela
kääre
superliimi
washi teipi vajadusel


Kuidas teha?
Washi teibiga katsin sandaalide ninaotsad, mis olid veidi kulunud. Neid saaks parandada ka naha- või paksema kangatüki külge liimisega.


Liimi paelad sandaalide paeladele. Tugevamaks kinnituseks õmble paelade otsad sandaalidele.


  Valged pompom paelad on liimitud vastakuti ...

... kollased pompom paelad on liimitud keskjoonele.

Washi teibi ja paela otsad saab lõigata korrektseks ja kinga tallaga paralleelseks vaibanoaga.

Õmble kingade välisservadele suured pompom pallid ja lõngast tehtud tutid.



Lisa veel soovi korral kaunistusi :)

Mõnusalt massiivsed nad ikka said! Ise olen muidugi väga rahul...



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar